Her kan alle Sportsbillosjens _medlemmer_ legge inn sine egne bilder og sine egne garasjereportasjer
Moderators: Christian, stian 1500, martini gasolini
-
SAABOMATIQUE
- Reservognchauffeur
- Posts: 297
- Joined: 27 Oct 2008 09:05
- Location: PORSGRUNN
-
Contact:
#92
Post
by SAABOMATIQUE » 30 Dec 2008 20:25
Du vet jo det som har spist burger i mange år nå!!! Smør niste med på jobb som de fleste andre....
S R.I.P
a R.I.P
a R.I.P
bmw
-
garage15
- Forumnerd
- Posts: 1815
- Joined: 11 Oct 2005 20:55
- Location: Skien
#93
Post
by garage15 » 30 Dec 2008 22:24
Automatkødd wrote:Du vet jo det som har spist burger i mange år nå!!! Smør niste med på jobb som de fleste andre....
Den var for drøy kompis.....
Burgermons! Ikke engang kona de trur på'ra!
G arage 15. Classic car g arage.
Stedet for kresene bil kjennere.
VÆR KRITISK.....KJØR BRITISK
www.youtube.com/watch?v=w4ZeaOxbrW4
Girtrøbbel mk1 1966
Bmw 635csi 1983
Mazda 1600 pickup. 1974
-
SAABOMATIQUE
- Reservognchauffeur
- Posts: 297
- Joined: 27 Oct 2008 09:05
- Location: PORSGRUNN
-
Contact:
#94
Post
by SAABOMATIQUE » 30 Dec 2008 22:29
S R.I.P
a R.I.P
a R.I.P
bmw
-
Cortinas
- Reservognchauffeur
- Posts: 398
- Joined: 10 Apr 2008 20:58
- Location: Skien
#95
Post
by Cortinas » 05 Jan 2009 13:09
Nå har det blitt lite burgere, men mange halve og hele griser på meg i julen.... satser på å aldri fylle mer enn halv tank, samt kjøpe lette kjøresko så er det utjevnet for 2009...... Automatkødd kan jo droppe treskoene til fordel for mokasiner med lettvekts-dusker, så er hele turboproblematikken glemt
De sideventilerte er de sterkeste
-
Spit73
- Forumnerd
- Posts: 2178
- Joined: 22 Sep 2007 16:25
- Location: Norge
-
Contact:
#96
Post
by Spit73 » 05 Jan 2009 17:39
Taunus mk1 wrote:Nå har det blitt lite burgere, men mange halve og hele griser på meg i julen.... satser på å aldri fylle mer enn halv tank, samt kjøpe lette kjøresko så er det utjevnet for 2009...... Automatkødd kan jo droppe treskoene til fordel for mokasiner med lettvekts-dusker, så er hele turboproblematikken glemt
Lurt. Da har du mer tyngde når bilen skal dyttes og mindre vekt å dytte på. For motoren står vel fremdeles trygt og godt i stativet?
Har du full kontroll så kjører du for sakte.
-
Cortinas
- Reservognchauffeur
- Posts: 398
- Joined: 10 Apr 2008 20:58
- Location: Skien
#97
Post
by Cortinas » 05 Jan 2009 19:08
om den bilen skal dyttes sitter jeg inni, og en bart-befengt mann med hatt står bak og dytter
De sideventilerte er de sterkeste
-
Spit73
- Forumnerd
- Posts: 2178
- Joined: 22 Sep 2007 16:25
- Location: Norge
-
Contact:
#98
Post
by Spit73 » 05 Jan 2009 22:56
Taunus mk1 wrote:om den bilen skal dyttes sitter jeg inni, og en bart-befengt mann med hatt står bak og dytter
Har støvsugerselgeren tilbudt sine tjenester som dytter?
Har du full kontroll så kjører du for sakte.
-
Cortinas
- Reservognchauffeur
- Posts: 398
- Joined: 10 Apr 2008 20:58
- Location: Skien
#99
Post
by Cortinas » 06 Jan 2009 08:06
Spit73 wrote:Taunus mk1 wrote:om den bilen skal dyttes sitter jeg inni, og en bart-befengt mann med hatt står bak og dytter
Har støvsugerselgeren tilbudt sine tjenester som dytter?
nope, han bruker ikke hatt...
De sideventilerte er de sterkeste
-
Pungar
- Reservognchauffeur
- Posts: 353
- Joined: 02 May 2008 00:36
- Location: Skavrak, Heistad
#100
Post
by Pungar » 25 Jan 2009 16:33
Full gass er ofte lite dramatisk..
Foklevogn singelcab 1600 75mod
1/2 cortinarotte 1600 70mod
Lada 2103 1500s 76mod
-
Spit73
- Forumnerd
- Posts: 2178
- Joined: 22 Sep 2007 16:25
- Location: Norge
-
Contact:
#101
Post
by Spit73 » 25 Jan 2009 16:40
Dæggern, Pungar, du er god.
Det blir ikke noe Thameskjøring på en stund da, forstår jeg ?
Har du full kontroll så kjører du for sakte.
-
Pungar
- Reservognchauffeur
- Posts: 353
- Joined: 02 May 2008 00:36
- Location: Skavrak, Heistad
#102
Post
by Pungar » 25 Jan 2009 16:48
Takk, takk.
Joda. bare å maile tegninga til noen med rette maskinen, så har han spasere på 0 , niks
Og felgene ligger klare så vidt jeg vet..
Full gass er ofte lite dramatisk..
Foklevogn singelcab 1600 75mod
1/2 cortinarotte 1600 70mod
Lada 2103 1500s 76mod
-
tipo176
- Lusker
- Posts: 161
- Joined: 12 Jul 2007 15:03
#103
Post
by tipo176 » 25 Jan 2009 20:26
Si i fra om du føler trang til å lage noen 4 X 156 til 4 X 100 også da. Sliter med å finne noe slikt.
-
Cortinas
- Reservognchauffeur
- Posts: 398
- Joined: 10 Apr 2008 20:58
- Location: Skien
#104
Post
by Cortinas » 25 Jan 2009 22:29
å steike brodern.... var enda proffere en min paint-tegning det der... flink vesleskvarakk det
De sideventilerte er de sterkeste
-
Pungar
- Reservognchauffeur
- Posts: 353
- Joined: 02 May 2008 00:36
- Location: Skavrak, Heistad
#105
Post
by Pungar » 25 Jan 2009 23:56
Forskjellen ligger i gulfargen.. prøv med riktig farge neste gang.
Må bare ha riktige mål på senter-hullene og gjenger/ bolter før den er helt ferdig.
Full gass er ofte lite dramatisk..
Foklevogn singelcab 1600 75mod
1/2 cortinarotte 1600 70mod
Lada 2103 1500s 76mod